na wykonanie dokumentacji budowlanej na remont biura LGD "Dolina rzeki Grabi"
Zamawiający: Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łasktel. 043 6762130, godz. 8.00-16.00 (pn-pt)lgd@dolinagrabi.pl ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ NA REMONT BIURA LGD „Dolina rzeki Grabi” Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) będąca Beneficjentem umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie dokumentacji budowlanej na remont biura Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi”.
1. Przedmiot zapytania ofertowego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania kompletnej dokumentacji projektowej remontu biura Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” wraz z uzyskaniem decyzji na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia na potrzeby późniejszej realizacji następujących prac:
- zerwania posadzek z tworzyw sztucznych;
- demontażu listew przyściennych;
- wykonania ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych;
- wykonania ścianek działowych z luksferów;
- wykucia otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad ½ ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo – wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych;
- wywiezienia gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi;
- wykonania posadzki z paneli podłogowych;
- osadzenia prefabrykowanych podokienników;
- umieszczenia skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych pełnych jednoskrzydłowych fabrycznie wykończonych;
- osadzenia ościeżnic regulowanych;
- montażu rolet wewnętrznych na okna;
- przygotowania powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności – sufity + ściany;
- dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów;
- dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian;
- dwukrotnego malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – podłoży gipsowych z gruntowaniem.
Dokumentacja musi spełniać wymagania ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr .207, poz. 2016 z późn. zm.) niezbędne do uzyskania pozwolenia na remont biura LGD „Dolina rzeki Grabi”. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r.,Nr .207, poz. 2016 z późn. zm.) Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną na terenie, gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyska na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt. Wykonawca uzyska wymagane opinie, prawomocne pozwolenia, w tym na użytkowanie, sprawdzenia, uzgodnienia, mapy sytuacyjno – wysokościowej do projektowania, zatwierdzenia dokumentacji projektowej wymagane przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami, p.poż, sanit.-hig., bhp, ochroną środowiska i inne wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę. W zakres dokumentacji projektowej wchodzi kosztorys inwestorski (sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389). Kosztorys inwestorski uznaje się za kompletny i dopuszczalny, jeżeli zawiera następujące elementy: - tytuł projektu,
- nazwę i adres Wnioskodawcy oraz jego podpis,
- nazwę i adres jednostki opracowującej kosztorys;
- imiona i nazwiska, określenie funkcji osób opracowujących kosztorys oraz ich podpisy,
- wartość kosztorysową prac remontowo-adaptacyjnych,
- datę opracowania kosztorysu,
- ogólną charakterystykę prac remontowo-adaptacyjnych zawierającą krótki opis techniczny wraz z istotnymi parametrami, które określają wielkość prac,
- przedmiar prac remontowo-adaptacyjnych,
- kalkulację uproszczoną,
- tabelę wartości elementów scalonych, sporządzoną w postaci sumarycznego zestawienia wartości prac remontowo-adaptacyjnych, określonych przedmiarem robót, łącznie z narzutami kosztów pośrednich i zysku, odniesionych do elementu obiektu lub zbiorczych rodzajów robót.
- Załączniki – założenia wyjściowe do kosztorysowania, kalkulację szczegółowych cen jednostkowych, analizy indywidualnych nakładów rzeczowych oraz analizy własnych cen czynników produkcji i wskaźników narzutów kosztów pośrednich i zysku.
Wartość kosztorysowa jest podawana w kosztorysie inwestorskim bez podatku VAT. 2. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji niniejszego zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 stycznia 2012 r.
3. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia,
- których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.
W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w treści zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
4. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
- Zaświadczenie o posiadaniu niezbędnych uprawnień zawodowych i przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego projektantów.
- Wypełniony formularz cenowy, według załącznika nr 1.
Uwaga: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego (-ych) przedstawiciela (-lii) wykonawcy podpisującego ofertę.
5. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.
Do kontaktów z oferentami upoważniona jest: Anna Doliwa, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami tel. 43 676 21 30 e-mail: lgd@dolinagrabi.pl
6. Termin związania ofertą:
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.
7. Opis sposobu przygotowania oferty: - Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
- Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
- Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
- Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.
8. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert: - Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
- Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na wykonanie opracowania kompletnej dokumentacji projektowej remontu biura Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” wraz z uzyskaniem decyzji na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia”.
- Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 9 listopada 2011 r. do godz. 15:00.
- O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
- Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 9 listopada 2011 r. do godz. 15:30 w siedzibie Zamawiającego, przyul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
- Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
- Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.
9. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert:
1) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.
Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru: C = (Cmin /Cb ) x 100% gdzie: C - cena Cmin- cena najniższa Cb – cena badana 2) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu z najniższą ceną. 3) Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.
4) Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.
10. Przebieg postępowania ofertowego:
- Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
- Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
- Komisja Przetargowa:
a) otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu; b) wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty; c) sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, bez podawania powodów.
11. Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej:
Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. załącznik nr 1 - formularz ofertowy [pobierz] |