Start
Stowarzyszenie
Władze Stowarzyszenia
Statut
Zestawienie rzeczowo-finansowe
Sprawozdania finansowe LGD
LSR
Ogłoszenia o naborze
Planowane konkursy
Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej
Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw
Odnowa i rozwój wsi
Małe projekty
Image

statystyka


ZAPYTANIE OFERTOWE
20.07.2011.

ZAPYTANIE OFERTOWE
na opracowanie merytoryczne oraz druk folderu promocyjnego
pt.: „Dolina rzeki Grabi – rzeka możliwości”

Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask zaprasza do złożenia oferty na opracowanie merytoryczne oraz druk folderu promocyjnego „Dolina rzeki Grabi – rzeka możliwości” w ramach postępowania związanego z realizacją umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

1. Przedmiot zapytania ofertowego

Przedmiotem zapytania ofertowego jest opracowanie merytoryczne oraz druk folderów promocyjnych w zakresie walorów turystycznych 9 gmin członkowskich LGD i działań prowadzonych przez LGD wraz z promocją regionu i Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013. Foldery muszą odpowiadać wizualizacji zgodnej z wytycznymi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” i zawierać fotografie „Doliny Grabi”.

Opracowanie i druk folderów promocyjnych powinien być wykonany w następującej formie:
-   format: B-5 (po złożeniu);
-   objętość: 11 rozdziałów zawierających min. 220 stron;
-   papier: środki 16 str. (4+4) kreda: 130 gram, okładka 4 + 4 – folia błyszcząca 1+0 kreda: 250 gram, oprawa zeszytowa (pełen kolor); 
-   okładka: forma skoroszytu z oklejką 4+4 „na kredzie foliowanej” – pełen kolor wraz z okładką rozdziału w postaci 4-stronicowej lakierowanej okładki;
-   oprawa: rozdziały szyte zeszytowo z 2 oczkami zewnętrznymi, wpięte w segregator stanowiący okładkę publikacji, okładka segregatora w formie lakierowanej oklejki ze stroną tytułową i ISBN oraz wyklejkami;
-   opracowanie projektu graficznego, materiałów ikonograficzno-fotograficznych, a także map regionu, rzeki i szklaków turystycznych;
-   tłumaczenie na język angielski i niemiecki (2 strony na zeszyt)
-   minimalna liczba zdjęć w folderze to: 200 szt.
-   dostawa do siedziby zamawiającego;
-   nakład 1500 sztuk.

Materiały do składu komputerowego, tj. teksty i zdjęcia zostaną opracowane przez Wykonawcę we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z szatą graficzną i treścią merytoryczną przyjętą przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiającemu przysługuje prawo zwrotu uszkodzonych bądź wadliwie wydrukowanych materiałów. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest do ponownego wydruku uszkodzonej części materiałów na swój koszt i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż dwa dni liczonych od chwili stwierdzenia wady druku przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji płatności w terminie 14 dni liczonych od momentu dostarczenia do Zamawiającego poprawnie wydrukowanych brakujących materiałów.

 

Wykonawca przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do projektów materiałów promocyjnych (folderów) w tym prawo do wykorzystywania tychże materiałów promocyjnych w części lub w całości na wszystkich polach eksploatacji określonych w ustawie o prawie autorskim.
 
2. Termin realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia do dnia 20 grudnia 2011 r.
 
3. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie).

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
  1. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  2. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  3. którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia,
  4. których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.

W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu.
Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w treści zapytania.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
 
4. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć dostawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
  2. Wypełniony formularz cenowy, według załącznika nr 1.
  3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w formularzu oferty.

Uwaga: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego (-ych) przedstawiciela (-lii) wykonawcy podpisującego ofertę. 
 
5. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

Do kontaktów z oferentami upoważniona jest:  Anna Doliwa - prezes, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami tel. 43/676-21-30 e-mail: lgd@dolinagrabi.pl
 
6. Termin związania ofertą
  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania  ofertą, z tym  że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.
 
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia.
  4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
  5. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
  6. Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
  7. Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  8. Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  9. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.
8. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert:

  1. Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
  2. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco:   „Oferta na opracowanie merytoryczne oraz druk folderu promocyjnego „Dolina rzeki Grabi – rzeka możliwości”.
  3. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 2 sierpnia 2011 do godz. 15:00
  4. O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
  5. Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert  w dniu 2 sierpnia 2011 do godz. 15:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
  6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
  7. Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.
9. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert:
 
  1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
    Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.

    Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:
    C = (Cmin /Cb ) x 100%
    gdzie:
    C - cena
    Cmin- cena najniższa
    Cb – cena badana
  2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu z najniższą ceną.
  3. Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.
  4. Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.
10. Przebieg postępowania ofertowego:
  1. Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
  2. Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
  3. Komisja Przetargowa:
    a)    otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu;
    b)    wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty;
    c)    sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania powodów.
11. Informacja o wykonaniu zamówienia przy udziale środków z Unii Europejskiej:
Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - formularz ofertowy

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Region
Turystyka
Konkursy
Galerie foto
Sport
Pobieralnia
Organizacje pozarządowe
Image
Image
Image
Image
Image
Image