ZAPYTANIE OFERTOWE na opracowanie merytoryczne oraz druk folderu promocyjnego pt.: „Dolina rzeki Grabi – rzeka możliwości” Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask zaprasza do złożenia oferty na opracowanie merytoryczne oraz druk folderu promocyjnego „Dolina rzeki Grabi – rzeka możliwości” w ramach postępowania związanego z realizacją umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
1. Przedmiot zapytania ofertowego Przedmiotem zapytania ofertowego jest opracowanie merytoryczne oraz druk folderów promocyjnych w zakresie walorów turystycznych 9 gmin członkowskich LGD i działań prowadzonych przez LGD wraz z promocją regionu i Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013. Foldery muszą odpowiadać wizualizacji zgodnej z wytycznymi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” i zawierać fotografie „Doliny Grabi”.
Opracowanie i druk folderów promocyjnych powinien być wykonany w następującej formie: - format: B-5 (po złożeniu); - objętość: 11 rozdziałów zawierających min. 220 stron; - papier: środki 16 str. (4+4) kreda: 130 gram, okładka 4 + 4 – folia błyszcząca 1+0 kreda: 250 gram, oprawa zeszytowa (pełen kolor); - okładka: forma skoroszytu z oklejką 4+4 „na kredzie foliowanej” – pełen kolor wraz z okładką rozdziału w postaci 4-stronicowej lakierowanej okładki; - oprawa: rozdziały szyte zeszytowo z 2 oczkami zewnętrznymi, wpięte w segregator stanowiący okładkę publikacji, okładka segregatora w formie lakierowanej oklejki ze stroną tytułową i ISBN oraz wyklejkami; - opracowanie projektu graficznego, materiałów ikonograficzno-fotograficznych, a także map regionu, rzeki i szklaków turystycznych; - tłumaczenie na język angielski i niemiecki (2 strony na zeszyt) - minimalna liczba zdjęć w folderze to: 200 szt. - dostawa do siedziby zamawiającego; - nakład 1500 sztuk. Materiały do składu komputerowego, tj. teksty i zdjęcia zostaną opracowane przez Wykonawcę we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z szatą graficzną i treścią merytoryczną przyjętą przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiającemu przysługuje prawo zwrotu uszkodzonych bądź wadliwie wydrukowanych materiałów. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest do ponownego wydruku uszkodzonej części materiałów na swój koszt i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż dwa dni liczonych od chwili stwierdzenia wady druku przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji płatności w terminie 14 dni liczonych od momentu dostarczenia do Zamawiającego poprawnie wydrukowanych brakujących materiałów.
Wykonawca przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do projektów materiałów promocyjnych (folderów) w tym prawo do wykorzystywania tychże materiałów promocyjnych w części lub w całości na wszystkich polach eksploatacji określonych w ustawie o prawie autorskim. 2. Termin realizacji zamówienia Termin wykonania zamówienia do dnia 20 grudnia 2011 r.
3. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
- posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia,
- których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.
W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w treści zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. 4. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć dostawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
- Wypełniony formularz cenowy, według załącznika nr 1.
- Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w formularzu oferty.
Uwaga: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego (-ych) przedstawiciela (-lii) wykonawcy podpisującego ofertę. 5. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.
Do kontaktów z oferentami upoważniona jest: Anna Doliwa - prezes, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami tel. 43/676-21-30 e-mail: lgd@dolinagrabi.pl 6. Termin związania ofertą - Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.
7. Opis sposobu przygotowania oferty: - Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
- Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
- Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
- Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
- Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.
8. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert:- Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
- Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na opracowanie merytoryczne oraz druk folderu promocyjnego „Dolina rzeki Grabi – rzeka możliwości”.
- Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 2 sierpnia 2011 do godz. 15:00
- O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
- Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 2 sierpnia 2011 do godz. 15:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
- Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
- Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.
9. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert: - Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.
Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru: C = (Cmin /Cb ) x 100% gdzie: C - cena Cmin- cena najniższa Cb – cena badana - Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu z najniższą ceną.
- Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.
- Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.
10. Przebieg postępowania ofertowego: - Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
- Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
- Komisja Przetargowa:
a) otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu; b) wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty; c) sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania powodów.
11. Informacja o wykonaniu zamówienia przy udziale środków z Unii Europejskiej: Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - formularz ofertowy |