Start
Stowarzyszenie
Władze Stowarzyszenia
Statut
Zestawienie rzeczowo-finansowe
Sprawozdania finansowe LGD
LSR
Ogłoszenia o naborze
Planowane konkursy
Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej
Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw
Odnowa i rozwój wsi
Małe projekty
Image

statystyka


ZAPYTANIE OFERTOWE
13.03.2012.

na usługę transportową polegającą na dowozie uczestników targów AGROTRAVEL w Kielcach wyznaczonych przez Lokalną Grupę Działania „Dolina rzeki Grabi”

 

Zamawiający:                               
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”
ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask
tel. 043 6762130, godz. 8.00-16.00 (pn-pt)
lgd@dolinagrabi.pl
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
na usługę transportową polegającą na dowozie uczestników targów AGROTRAVEL w Kielcach wyznaczonych przez Lokalną Grupę Działania „Dolina rzeki Grabi”

Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) będąca Beneficjentem umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na usługę transportową polegającą na dowozie uczestników targów AGROTRAVEL w Kielcach wyznaczonych przez Lokalną Grupę Działania „Dolina rzeki Grabi”, pozostającym poza zakresem regulacji przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn).


1.    Przedmiot zapytania ofertowego.
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie około 25 uczestników targów AGROTRAVEL w Kielcach wyznaczonych przez Lokalną Grupę Działania „Dolina rzeki Grabi” w dniu 21 kwietnia 2012 r. (kurs na odcinku Łask – Kielce – Łask) wraz z bagażem, w tym wyposażeniem stoiska wystawowego. Podana liczba osób jest szacunkowa i nie wiąże Zamawiającego. W przypadku zmiany liczby osób Wykonawcy nie będą z tego tytułu przysługiwać żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

2.    Termin realizacji zamówienia.

 Usługa transportowa zostanie wykonana w dniu 21 kwietnia 2012 r.  

3.    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który udokumentuje, że posiada zezwolenie, koncesję lub licencje na wykonywanie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.
2)    posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługi o podobnym zakresie.
3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który udokumentuje, że dysponuje co najmniej jednym autobusem o liczbie miejsc siedzących do 50 sztuk, zapewni zastępczy środek transportu w przypadku awarii autobusu podstawowego, przedstawi aktualne świadectwa kontroli autobusu i kserokopie ubezpieczenia pojazdu oraz przedstawi aktualne uprawnienia kierowcy do przewozu osób,
4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który złoży na formularzu oferty oświadczenie, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
1)    złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2)    nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
3)    którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia,
4)    których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.

W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym
w treści zapytania.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.

Uwaga: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego (-ych) przedstawiciela (-lii) wykonawcy podpisującego ofertę.

4.    Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

Do kontaktów z oferentami upoważniona jest:  Agnieszka Ciebiada, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami tel. 43/676 21 30, e-mail: a.ciebiada@dolinagrabi.pl

5.    Termin związania ofertą.

1)    Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
2)    Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania  ofertą, z tym  że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.

6.    Opis sposobu przygotowania oferty.
1)    Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2)    Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3)    Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
4)    Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
5)    Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
6)    Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisująceofertę i opatrzone datami ich dokonania.
7)    Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.

7. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.
1)    Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
2)    Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco:   „Oferta na usługę transportową polegającą na dowozie uczestników targów AGROTRAVEL w Kielcach wyznaczonych przez Lokalną Grupę Działania „Dolina rzeki Grabi”.
3)    Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 19 marca 2012 r. do godz. 16:00
4)    O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
5)    Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert  w dniu 19 marca 2012 r. o godz. 16:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
6)    Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
7)    Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.

8. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert.

1)    Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.

Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:
C = (Cmin /Cb ) x 100%
gdzie:
C - cena
Cmin- cena najniższa
Cb – cena badana
2)    Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu
z najniższą ceną.
3)    Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.
4)    Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.

9. Przebieg postępowania ofertowego.  
1)    Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
2)    Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
3)    Komisja Przetargowa:
a)    otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu;
b)    wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty;
c)    sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej.
4)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, bez podawania powodów.

10.    Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej.

Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
 
 
załacznik nr 1 - formularz ofertowy [pobierz]
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Region
Turystyka
Konkursy
Galerie foto
Sport
Pobieralnia
Organizacje pozarządowe
Image
Image
Image
Image
Image
Image