na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości
Zamawiający: Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi” ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask tel. 043 6762130, godz. 8.00-16.00 (pn-pt) lgd@dolinagrabi.pl ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) będąca Beneficjentem umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości. 1. Przedmiot zapytania ofertowego:- Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości dla Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi”. Dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości będzie realizowana na koszt i ryzyko Dostawcy na podstawie zamówień złożonych telefonicznie, faxem lub pisemnie. Dostawa zamawianych materiałów biurowych oraz środków czystości powinna następować do 48 godzin od złożenia zamówienia. Termin płatności za faktury - 30 dni od daty otrzymania. Czas obowiązywania umowy do grudnia 2012 r. Przedmiot zamówienia musi spełniać wskazania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w wykazie cenowo – asortymentowym zawartym w formularzu oferty, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i oraz jednostkę miary i ilości.
- Wszystkie materiały biurowe i środki czystości wymienione w ofercie muszą posiadać odpowiednie świadectwa jakościowe, atesty.
- Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, 100% fabrycznie nowe, o takich samych parametrach technicznych jak materiały oryginalne.
- Dostawy realizowane będą sukcesywnie, a wielkość zamówień uzależniona będzie od aktualnych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z cen promocyjnych, jeśli takie będą miały miejsce.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zamówienia do 30% w zakresie wartości i ilości.
- W przypadku nagłych potrzeb zamawiającego dopuszcza się zmianę ilości przedmiotu zamówienia na rzecz innych materiałów zaoferowanych w ofercie pod warunkiem nie przekroczenia wartości umownej zamówienia.
2. Okres obowiązywania umowy:
Okres obowiązywania umowy od dnia jej podpisania do dnia 31 grudnia 2012 r. 3. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia,
- których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.
W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w treści zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. 4. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć dostawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
- Wypełniony formularz cenowy, według załącznika nr 1.
Uwaga: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego (-ych) przedstawiciela (-lii) wykonawcy podpisującego ofertę.
5. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.
Do kontaktów z oferentami upoważniona jest: Justyna Tarka, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami tel. 43/ 676 21 30 e-mail: j.tarka@dolinagrabi.pl
6. Termin związania ofertą: - Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.
7. Opis sposobu przygotowania oferty: - Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
- Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
- Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
- Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.
8. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert:- Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
- Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości”.
- Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 17 lutego 2012 r. godz. 15:30
- O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
- Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 17 lutego 2012 r. o godz. 16:00 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
- Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
- Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.
9. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert: - Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.
Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru: C = (Cmin /Cb ) x 100% gdzie: C - cena Cmin- cena najniższa Cb – cena badana - Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu z najniższą ceną.
- Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.
- Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.
10. Przebieg postępowania ofertowego: - Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
- Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
- Komisja Przetargowa:
a) otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu; b) wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty; c) sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, bez podawania powodów.
11. Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej: Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. załącznik nr 1 - formularz oferty [pobierz] załącznik nr 2 - projekt umowy [pobierz] |