Start
Stowarzyszenie
Władze Stowarzyszenia
Statut
Zestawienie rzeczowo-finansowe
Sprawozdania finansowe LGD
LSR
Ogłoszenia o naborze
Planowane konkursy
Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej
Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw
Odnowa i rozwój wsi
Małe projekty
Image

statystyka


ZAPYTANIE OFERTOWE
31.01.2012.

na zakup stojaka na czasopisma i broszury

 

Zamawiający:                               
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”
ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask
tel. 043 6762130, godz. 8.00-16.00 (pn-pt)
lgd@dolinagrabi.pl

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup stojaka na czasopisma i broszury

Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) będąca Beneficjentem umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup stojaka na czasopisma i broszury, pozostającym poza zakresem regulacji przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn).


1.    Przedmiot zapytania ofertowego.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, wniesienie oraz rozładunek stojaka na czasopisma i broszury koloru czarnego w wersji dwustronnej z 16 przezroczystymi przegrodami z polistyrenu (2x8) o głębokości przegrody 25 mm i wym. zew. 380x380x1650 mm, według przykładowego wzoru:


Image

 

Zamawiający wymaga, aby stojak był nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążony prawem osób trzecich, a także aby spełniał wymagania określone w opisie technicznym zawartym w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć stojak o parametrach technicznych, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż określone w opisie technicznym zawartym w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zaoferowany stojak na czasopisma i broszury powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w opisie technicznym lub posiadać lepsze w standardach określonych
w opisie technicznym. Wskazanie przez Zamawiającego w zapytaniu marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy i rozładuje stojak przy uwzględnieniu zaleceń Zamawiającego na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask. Wykonawca w ramach dostawy zobowiązuje się na własny koszt do wywozu opakowania stojaka  (kartony, folie, pianki itp.).  Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 2 letniej gwarancji na dostarczony stojak.

2.    Termin realizacji zamówienia.
Termin realizacji: 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia wybrania oferenta.
 
3.    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie.
  3. sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia;
    Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
  1. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  2. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  3. którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia,
  4. których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą: spełnia – nie spełnia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełnić łącznie wszystkie warunki udziału w postępowaniu, pod rygorem wykluczenia z postępowania. Niespełnienie przez Wykonawcę przynajmniej jednego z warunku udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem z postępowania takiego Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia zgodności złożonej oferty ze stanem  faktycznym, w tym również poprzez wezwanie Wykonawcy do wyjaśnień, pod rygorem wykluczenia.

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez uprawnionego (-ych) przedstawiciela (-lii) wykonawcy podpisującego ofertę.

4.    Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.

Do kontaktów z oferentami upoważniona jest:  Justyna Tarka, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami tel. 43/ 676 21 30 e-mail: j.tarka@dolinagrabi.pl
 

5.    Termin związania ofertą.
  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania  ofertą, z tym  że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.

6.    Opis sposobu przygotowania oferty.
  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
  4. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
  5. Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
  6. Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  7. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.

7.    Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.
  1. Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
  2. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco:   „Oferta na zakup stojaka na czasopisma i broszury”.
  3. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 17 lutego 2012 r. do godz. 15:30
  4. O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
  5. Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert  w dniu 17 lutego 2012 r. do godz. 16:00 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
  6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
  7. Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.

8.    Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert.
  1. Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującym kryterium:
    Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.

    Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:
    C = (Cmin /Cb ) x 100%
    gdzie:
    C - cena
    Cmin- cena najniższa
    Cb – cena badana
  2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu z najniższą ceną.
  3. Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.
  4. Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.

9.    Przebieg postępowania ofertowego.  
  1. Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
  2. Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
  3. Komisja Przetargowa:
    a)    otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu;
    b)    wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty;
    c)    sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, bez podawania powodów.

10.    Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej.

Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.


załącznik nr 1 - formularz oferty [pobierz]

 

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Region
Turystyka
Konkursy
Galerie foto
Sport
Pobieralnia
Organizacje pozarządowe
Image
Image
Image
Image
Image
Image