na zakup stojaka na czasopisma i broszury
Zamawiający: Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi” ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask tel. 043 6762130, godz. 8.00-16.00 (pn-pt) lgd@dolinagrabi.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup stojaka na czasopisma i broszury
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) będąca Beneficjentem umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup stojaka na czasopisma i broszury, pozostającym poza zakresem regulacji przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn).
1. Przedmiot zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, wniesienie oraz rozładunek stojaka na czasopisma i broszury koloru czarnego w wersji dwustronnej z 16 przezroczystymi przegrodami z polistyrenu (2x8) o głębokości przegrody 25 mm i wym. zew. 380x380x1650 mm, według przykładowego wzoru:
Zamawiający wymaga, aby stojak był nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążony prawem osób trzecich, a także aby spełniał wymagania określone w opisie technicznym zawartym w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć stojak o parametrach technicznych, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż określone w opisie technicznym zawartym w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zaoferowany stojak na czasopisma i broszury powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w opisie technicznym lub posiadać lepsze w standardach określonych w opisie technicznym. Wskazanie przez Zamawiającego w zapytaniu marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy i rozładuje stojak przy uwzględnieniu zaleceń Zamawiającego na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask. Wykonawca w ramach dostawy zobowiązuje się na własny koszt do wywozu opakowania stojaka (kartony, folie, pianki itp.). Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 2 letniej gwarancji na dostarczony stojak.
2. Termin realizacji zamówienia.
Termin realizacji: 2 dni kalendarzowe, licząc od dnia wybrania oferenta.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
- posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie. - sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia,
- których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą: spełnia – nie spełnia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełnić łącznie wszystkie warunki udziału w postępowaniu, pod rygorem wykluczenia z postępowania. Niespełnienie przez Wykonawcę przynajmniej jednego z warunku udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem z postępowania takiego Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia zgodności złożonej oferty ze stanem faktycznym, w tym również poprzez wezwanie Wykonawcy do wyjaśnień, pod rygorem wykluczenia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego (-ych) przedstawiciela (-lii) wykonawcy podpisującego ofertę.
4. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.
Do kontaktów z oferentami upoważniona jest: Justyna Tarka, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami tel. 43/ 676 21 30 e-mail: j.tarka@dolinagrabi.pl
5. Termin związania ofertą.- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.
6. Opis sposobu przygotowania oferty.- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
- Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
- Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
- Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.
7. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.- Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
- Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na zakup stojaka na czasopisma i broszury”.
- Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 28 grudnia 2011 r. do godz. 15:00
- O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
- Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 28 grudnia 2011 r. do godz. 16:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
- Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
- Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.
8. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert. - Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującym kryterium:
Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.
Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru: C = (Cmin /Cb ) x 100% gdzie: C - cena Cmin- cena najniższa Cb – cena badana - Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu z najniższą ceną.
- Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.
- Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.
9. Przebieg postępowania ofertowego. - Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
- Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
- Komisja Przetargowa:
a) otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu; b) wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty; c) sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, bez podawania powodów.
10. Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej. Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. załącznik nr 1 - formularz oferty [pobierz] |