na zakup usługi szkoleniowej
Zamawiający: Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łasktel. 043 6762130, godz. 8.00-16.00 (pn-pt)lgd@dolinagrabi.pl na zakup usługi szkoleniowej
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) będąca Beneficjentem umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na kompleksową organizację i przeprowadzenie 2 (dwóch) szkoleń z zakresu: „Wypełnianie dokumentacji konkursowej składanej w ramach PROW, osi 4 LEADER i wniosków o płatność dla działań: "Odnowa i Rozwój Wsi" oraz "Małe Projekty" i "Wypełnianie dokumentacji konkursowej składanej w ramach PROW, osi 4 LEADER i wniosków o płatność dla działań: "Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej", "Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw".
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej dotyczącej kompleksowej organizacji i przeprowadzenia 2 (dwóch) szkoleń z zakresu: „Wypełnianie dokumentacji konkursowej składanej w ramach PROW, osi 4 LEADER i wniosków o płatność dla działań: "Odnowa i Rozwój Wsi" oraz "Małe Projekty" i "Wypełnianie dokumentacji konkursowej składanej w ramach PROW, osi 4 LEADER i wniosków o płatność dla działań: "Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej", "Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw". Szkoleniem objętych będzie łącznie 40 osób – Beneficjentów. Szkolenie „Wypełnianie dokumentacji konkursowej składanej w ramach PROW, osi 4 LEADER i wniosków o płatność dla działań: "Odnowa i Rozwój Wsi" oraz Małe Projekty" przewidziane jest dla grupy 20 Beneficjentów. Szkolenie "Wypełnianie dokumentacji konkursowej składanej w ramach PROW, osi 4 LEADER i wniosków o płatność dla działań: "Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej", "Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw" przewidziane jest dla grupy 20 Beneficjentów. Wymiar godzin szkoleniowych dla każdej grupy wynosi 8 godzin (łącznie 16 godzin szkoleniowych). Godzina szkoleniowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Dokumentacja realizowanych szkoleń odbywać się musi między innymi za pomocą imiennych list obecności. Każdy z uczestników szkoleń musi otrzymać certyfikat o uczestnictwie w szkoleniach, który będzie zawierał logo projektu (dostarczonego przez Zamawiającego) oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin. Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów: list obecności, wydanych certyfikatów, potwierdzenia przez uczestników otrzymanych materiałów, certyfikatów oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez Zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi. 2. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone w dniach od 28 - 29 listopada 2011 r. dla dwóch 20 osobowych grup.
3. Zobowiązania Wykonawcy: - Przygotowanie programu szkolenia.
- Opracowanie merytoryczne materiałów szkoleniowych.
- Przygotowanie i druk materiałów szkoleniowych.
- Zapewnienie doświadczonego trenera specjalizującego się w tematyce objętej programem szkoleń.
- Przeprowadzenie szkolenia.
- Uzgodnienie z Zamawiającym miejsca przeprowadzenia szkolenia na terenie województwa łódzkiego, ze szczególnym uwzględnieniem gospodarstw agroturystycznych.
- Zapewnienie sali wykładowej, posiadającej odpowiednie warunki akustyczne i jakościowe.
- Zapewnienie wyżywienia w formie obiadu wraz z przerwami kawowymi.
- Wystawienie certyfikatów uczestnictwa w szkoleniach.
4. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
- posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia, których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.
W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w treści zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń 5. Termin związania ofertą: - Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.
6. Opis sposobu przygotowania oferty: - Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
- Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
- Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
- Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisująceofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.
7. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert:- Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
- Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na organizację i przeprowadzenie 2 szkoleń dla Beneficjentów działań realizowanych przez LGD „Dolina rzeki Grabi”
- Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 16.11.2011 r.do godz. 15.00.
- O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
- Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 16.11.2011 r. o godz. 15.30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
- Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
- Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.
8. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert:
1) Kryteria oceny ofert: a) Cena - 60 %. b) Atrakcyjność szkolenia – 40 %.
2) Opis i punktacja kryterium ceny:
a) oferty oceniane będą punktowo.
b) w trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za kryterium ceny według następujących zasad:
Kryterium ceny wyliczane będzie wg wzoru:
Kc= COmin/CN * W.
W - waga ocenianego kryterium (60). COmin - cena obliczeniowa najniższa spośród wszystkich ważnych ofert. CN - cena obliczeniowa oferty ocenianej.
c) Maksymalna liczba punktów do uzyskania za kryterium ceny - 60 pkt.
3) Za atrakcyjność szkolenia można otrzymać od 0 do 40 pkt. W ramach danego kryterium ocenie podlegać będzie proponowany program, dostosowanie do potrzeb Beneficjentów oraz ocena technik i metod dydaktycznych. Maksymalnie za atrakcyjność szkolenia oferta może otrzymać 40 pkt. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Ocena punktowa wobec każdej złożonej, ważnej oferty przeprowadzona w oparciu o kryteria ceny oraz atrakcyjności szkolenia zostanie ustalona na podstawie następującego wzoru: OPE = KPS + KC
OPE – ogólna punktacja wykonawcy usługi KPS – wartość punktowa przyznana za kryterium atrakcyjność programu szkolenia KC - wartość punktowa przyznana za kryterium ceny.
Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
9. Przebieg postępowania ofertowego: - Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
- Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
- Komisja Przetargowa:
a) otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu; b) wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty; c) sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego oraz możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny. Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia ani uprawnienia wobec Zamawiającego.
10. Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej: Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. załącznik nr 1 - formularz ofertowy [pobierz] |