Start
Stowarzyszenie
Władze Stowarzyszenia
Statut
Zestawienie rzeczowo-finansowe
Sprawozdania finansowe LGD
LSR
Ogłoszenia o naborze
Planowane konkursy
Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej
Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw
Odnowa i rozwój wsi
Małe projekty
Image

statystyka


ZAPYTANIE OFERTOWE
11.10.2011.

na dostawę mebli do LGD "Dolina rzeki Grabi"

Zamawiający:                                
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”
ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask
tel. 043 6762130, godz. 8.00-16.00 (pn-pt)
lgd@dolinagrabi.pl
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę mebli dla LGD „Dolina rzeki Grabi”
 
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) będąca Beneficjentem umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na dostawę mebli dla Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi”.
 
1.    Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie, zmontowanie, a także rozmieszczenie mebli wymienionych w opisie technicznym wyposażenia i asortymencie ilościowym. Zamawiający wymaga, aby meble były nowe, były wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążone prawem osób trzecich, a także aby spełniały wymagania dookreślone w opisie technicznym wyposażenia i asortymencie ilościowym. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć meble o parametrach technicznych, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż określone w opisie technicznym wyposażenia i asortymencie ilościowym. Zaoferowane meble powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w opisie technicznym wyposażenia i asortymencie ilościowym lub posiadać lepsze w standardach określonych w opisie technicznym wyposażenia i asortymencie ilościowym. Wskazanie przez Zamawiającego w zapytaniu marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Równoważność dotycząca koloru płyt oraz koloru obić tapicerskich, z których będą wykonane meble będzie oceniana na bazie określonego w opisie technicznym wyposażenia i asortymencie ilościowym koloru płyt oraz obić tapicerskich.  Wykonawca dostarczy, rozładuje, wniesie, zmontuje oraz rozmieści meble wskazane w opisie technicznym wyposażenia i asortymencie ilościowym przy uwzględnieniu zaleceń Zamawiającego na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask. Wykonawca w ramach dostawy zobowiązuje się na własny koszt do wywozu opakowań mebli (kartony, folie, pianki itp.)  Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone meble. 
 
2.    Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji: 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawiadomienia o wyborze oferty.

3.    Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)    posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie).

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
1)    złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2)    nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
3)    którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia,
4)    których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.

W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w treści zapytania.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
 
4.    Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć dostawcy w celu potwierdzenia  spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1)    Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
2)    Wypełniony formularz cenowy, według załącznika nr 1.

Uwaga: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego (-ych) przedstawiciela (-lii) wykonawcy podpisującego ofertę.

5.    Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

Do kontaktów z oferentami upoważniona jest:  Anna Doliwa - prezes zarządu, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami tel. 43/676-21-30, e-mail: lgd@dolinagrabi.pl

6.    Termin związania ofertą:
1)    Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
2)    Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania  ofertą, z tym  że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.

7.    Opis sposobu przygotowania oferty:

1)    Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2)    Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3)    Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
4)    Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
5)    Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
6)    Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące
ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
7)    Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.

8.    Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert:

1)    Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
2)    Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco:   „Oferta na dostawę mebli dla LGD „Doliny rzeki Grabi”.
3)    Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 25 października 2011 r. do godz. 13:00
4)    O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
5)    Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert  w dniu 25 października 2011 r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
6)    Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
7)    Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.

9.    Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert:

1)    Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.

Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:
C = (Cmin /Cb ) x 100%
gdzie:
C - cena
Cmin- cena najniższa
Cb – cena badana
2)    Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu
z najniższą ceną.
3)    Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.
4)    Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.
 
10.    Przebieg postępowania ofertowego:

1)    Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
2)    Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
3)    Komisja Przetargowa:
a)    otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu;
b)    wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty;
c)    sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej.
4)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, bez podawania powodów.

11.    Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej:

Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
 
Opis techniczny wyposażenia i asortyment ilościowy [pobierz]
 
załącznik do oferty [pobierz]


 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Region
Turystyka
Konkursy
Galerie foto
Sport
Pobieralnia
Organizacje pozarządowe
Image
Image
Image
Image
Image
Image