na zakup usługi szkoleniowej
Zamawiający: Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łasktel. 043 6762130, godz. 8.00-16.00 (pn-pt)lgd@dolinagrabi.pl ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup usługi szkoleniowej
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) będąca Beneficjentem umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na organizację i przeprowadzenie szkolenia dla członków Zarządu, Rady i pracowników Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi”. 1. Przedmiot zamówienia: Zapytanie ofertowe na zakup usługi szkoleniowej dotyczącej organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu: „Rola i zadania Rady, zarządu oraz biura LGD w procesie sprawnej realizacji LSR” dla 45 osób, tj. członków Zarządu, Rady i pracowników biura Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi”. 2. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby szkolenie było przeprowadzone w dniach od 16-10.2011 r. do 18-10-2011 r.
3. Zobowiązania Wykonawcy: 1) Przygotowanie programu szkolenia. 2) Opracowanie merytoryczne materiałów szkoleniowych. 3) Przygotowanie i druk materiałów szkoleniowych. 4) Przygotowanie pomocy dydaktycznych. 5) Zapewnienie doświadczonych trenerów specjalizujących się w tej tematyce. 6) Przeprowadzenie szkolenia. 7) Przeprowadzenie badania ankietowego uczestników szkolenia – wzór ankiety w uzgodnieniu z LGD. 8) Uzgodnienie z Zamawiającym miejsca przeprowadzenia szkolenia. 9) Organizacja szkolenia w odpowiednich pomieszczeniach, posiadających odpowiednie warunki akustyczne i jakościowe. 10) Zapewnienie obsługi hotelowej w średnim standardzie w obiekcie klasy pensjonatu w pokojach jedno - lub dwuosobowych (odpowiednio kobiety, mężczyźni) z pełnym węzłem sanitarnym. 11) Zapewnienie całodobowego wyżywienia wraz z przerwami kawowymi. 12) Zapewnienie ubezpieczenia uczestników szkolenia na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu z sumą ubezpieczenia min. 15 000 PLN (wariant NNW). 13) Zapewnienie przejazdu do/z miejsca zakwaterowania oraz podczas realizacji programu szkoleniowego autokarem z klimatyzacją (2 kierowców).
4. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie); 2) posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie); 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie); 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: 1) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia, 4) których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.
W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w treści zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
5. Termin związania ofertą:
1) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert. 2) Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4) Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania. 5) Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem. 6) Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione. 7) Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. 8) Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty.
Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.
7. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert: 1) Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę. 2) Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na zakup usługi szkoleniowej dla LGD „Dolina rzeki Grabi”. 3) Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia do dnia 30 września 2011 r. do godz. 15:00. 4) O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego. 5) Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 30 września 2011 r. do godz. 15:30. 6) w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask. 7) Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny. 8) Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert. 8. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert:
1) Kryteria oceny ofert:
a) Cena - 60 %. b) Atrakcyjność szkolenia – 40 %.
2) Opis i punktacja kryterium ceny:
a) oferty oceniane będą punktowo. b) w trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za kryterium ceny według następujących zasad: Kryterium ceny wyliczane będzie wg wzoru : Kc= COmin/CN * W. W - waga ocenianego kryterium (60). COmin - cena obliczeniowa najniższa spośród wszystkich ważnych ofert. CN - cena obliczeniowa oferty ocenianej. c) Maksymalna liczba punktów do uzyskania za kryterium ceny - 60 pkt.
3) Za atrakcyjność szkolenia można otrzymać od 0 do 40 pkt. W ramach danego kryterium ocenie podlegać będzie proponowany program, dostosowanie do potrzeb członków Zarządu, Rady i pracowników LGD oraz ocena technik i metod dydaktycznych. Maksymalnie za atrakcyjność szkolenia oferta może otrzymać 40 pkt. Przyznane punkty przez poszczególnych (obecnych na posiedzeniu) członków komisji zostaną zsumowane. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4) Ocena punktowa wobec każdej złożonej, ważnej oferty przeprowadzona w oparciu o kryteria ceny oraz atrakcyjności szkolenia zostanie ustalona na podstawie następującego wzoru:
OPE = KPS + KC OPE – ogólna punktacja wykonawcy usługi KPS – wartość punktowa przyznana za kryterium atrakcyjność programu szkolenia KC - wartość punktowa przyznana za kryterium ceny.
Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
9. Przebieg postępowania ofertowego:
1) Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego. 2) Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert. 3) Komisja Przetargowa:
a) otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu; b) wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty; c) sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego oraz możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny. Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia ani uprawnienia wobec Zamawiającego.
10. Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej: Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Załącznik do oferty: [pobierz] |