na wykonane remontu pomieszczeń biurowych LGD „Dolina rzeki Grabi”
Zamawiający:Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi” ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask tel. 043 6762130, godz. 8.00-16.00 (pn-pt) lgd@dolinagrabi.pl ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonane remontu pomieszczeń biurowych LGD „Dolina rzeki Grabi” Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) będąca Beneficjentem umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie remontu pomieszczeń biurowych LGD „Dolina rzeki Grabi”. 1. Przedmiot zapytania ofertowego: Przedmiotem zapytania ofertowego są roboty budowlane związane z remontem pomieszczeń biurowych Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zestawienie robót przedstawione w załączniku [pobierz]. Remont musi odbywać się bez utrudnień w funkcjonowaniu instytucji mających siedzibę w budynku. Ponadto w zakresie umownym Wykonawcy będzie zapewnienie realizacji robót pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane (uprawniony kierownik robót).
2. Termin realizacji zamówienia: Roboty należy zakończyć do dnia 31 października 2011 roku.
3. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie); 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie); 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: 1) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia, 4) których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.
W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w treści zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
4. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć dostawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 2) Wypełniony formularz cenowy, według załącznika nr 1.
Uwaga: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego (-ych) przedstawiciela (-lii) wykonawcy podpisującego ofertę.
5. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty. Do kontaktów z oferentami upoważniona jest: Anna Doliwa – prezes zarządu, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerami tel. 43/ 676-21-30 e-mail: lgd@dolinagrabi.pl.
6. Termin związania ofertą: 1) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert. 2) Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.
7. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4) Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania. 5) Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem. 6) Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione. 7) Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. 8) Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.
8. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert: 1) Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę. 2) Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na wykonane remontu pomieszczeń biurowych LGD „Dolina rzeki Grabi” 3) Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 5 października 2011 r. do godz. 15:00. 4) O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego. 5) Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 5 października 2011 r. do godz. 15:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask. 6) Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny. 7) Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.
9. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert: 1) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%. Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru: C = (Cmin /Cb ) x 100% gdzie: C - cena Cmin- cena najniższa Cb – cena badana
2) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu z najniższą ceną. 3) Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu. 4) Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.
10. Istotne postanowienia umowy: 1) Przedmiotem zapytania ofertowego są roboty budowlane związane z remontem pomieszczeń biurowych Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” zgodnie z wymogami zapisanymi w niniejszym zapytaniu. 2) Termin płatności - min. 30 dni od daty otrzymania faktury. 3) Wykonawca udziela gwarancji na wykonane przez siebie roboty, na okres 24 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych.
11. Przebieg postępowania ofertowego: 1) Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego. 2) Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert. 3) Komisja Przetargowa:
a) otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu; b) wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty; c) sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli w szczególności w wyznaczonym terminie nie wpłyną 2 ważne oferty.
12. Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej: Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Do pobrania: - załącznik do oferty [pobierz ] - zestawienie robót [pobierz ] |